keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Garbage Out, Cool Shoes In

I was taking the garbage out, and what did I see: some angel had left these cool boots on the recycling shelf. Thank You very much who ever You are! These are just my kind of boots. They are one size too big for me, but it doesn't matter. There is now enough space to put big and warm socks inside. They are needed in this freezing  
(-15 degrees celsius and getting colder) weather.

Vein roskat ulos, ja mitä näinkään: joku enkeli oli jättänyt nämä makeat saappaat kierrätyshyllylle. Kiitos paljon kuka ikinä oletkaan! Nämä ovat juuri minun tyyliseni saappaat. Ne ovat yhden numeron liian isot, mutta se ei haittaa. Sisään mahtuu nyt isot ja lämpimät sukat. Niitä tarvitaan tässä jäätävässä (-15 astetta ja kylmenee) säässä.





I think they are cute! Thanks also to Mother Earth for her gifts!

Minusta ne ovat söpöt! Kiitos myös Äiti Maalle lahjoistaan!

See You! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti