tiistai 20. joulukuuta 2011

Hi, Hei, Konnichiwa!



Heipparallaa Rakkaat Universumin Kanssaeläjät! Ja tervetuloa Ihmemaahan! Eli tänne minun Ihka Omaan Valtakuntaani. Minä olen kuningatar Valentina. :) 



Queen Valentina (Photo:Teemu Salminen)
 

Asun linnassani pienen poikani prinssi Nemon kanssa.



Prince Nemo
 
Nyt pitäisi sitten teille keksiä jotain juttua teitä viihdyttämään vai? Pääasiassa teen tätä kyllä itseäni huvittaakseni. Olen visuaalinen persoona, enkä ole oikein tottunut ilmaisemaan itseäni sanallisesti. Mistä minä kirjoittaisin? Tylsistä, ulkoisesti usein samannäköisinä toistuvista päivistäni Ihmemaan kuningattarena vai? No, too bad, mutta eipä hätää. Eiköhän tässä jotain keksitä ;) Sisäisesti Ihmemaan kuningattarella ei ole koskaan tylsää. Koska kaikki on aivan käsittämättömän mahtavaa koko ajan. Ihmetellä voi vaikka hiekanjyvästä tai kedon kukkasta. Kunhan pitää äärettömyyden kämmenellä. Ja ikuisuuden yhdessä hetkessä. ;)

Nähdäksesi maailman hiekanjyvässä
Ja taivaan kedon kukkasessa
Pidä äärettömyys kämmenellä
Ja ikuisuus yhdessä hetkessä

-William Blake (The Auguries of Innocence)

Maitopisarassakin on kylliksi ihmettä, kun sen vain näkee ;) 



photo:badbanana.typepad.com



photo:opaline.sucasa.com



Briefly in English: Hi there fellow-walkers in the Universe! I am Queen Valentina. Welcome to my Very Own Wonderland Kingdom. I am living in a castle with little prince Nemo. What would I tell or show to you? Well, like there is a miracle even in a tiny drop of milk, if you just see it ;) We'll meet again soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti